måndag 26 februari 2007

Det är väl på tiden!

Jag har fått skäll.
Jag har fått skäll både från mitt samvete och från Anna att jag är dålig på att blogga numera. Och ja, jag är dålig på att blogga numera. Jag ska försöka bättre mig för jag har ju oftast tid. Förra veckan kan jag bortse ifrån, jag låg utslagen i sängen nästan hela förra veckan.

Hur är det här nere i Malmö då? Mitt i snökaosets epicentrum, där folk dör som flugor av enorma snövallar som kollapsar över dom. I skrivande stund är det 3 plusgrader och lite regn i luften. Det där med kaos märkte jag inte av, det känns som om det är lite som London här nere i Malmö... "Oj! det är vitt på marken.. bäst att stanna inne och varna alla att öppna entrédörren!"
Okej att det blev lite drivor här och var.. men kaos... va fan!

Jaja, jag har i alla fall flyttat igen och numera delar jag en väldigt trevlig vindslägenhet och äntligen känns det som om jag har hittat någonstans jag kan tänka mig att bo och för första gången sedan jag bodde på Lidingö känner jag mig hemma. Dock inte lika mycket hemma som det gjorde i Bromma eller hemma hos mamma och pappa för den delen (men det räknas inte riktigt).

Jobbet går utav bara farten och det är mycket att göra nästan varje dag och det är otroligt roligt!

En liten uppdatering i alla fall. Jag ska verkligen ta mig i kragen och blogga lite mer frekvent i fortsättningen. Ska även lägga upp foton på mitt nya rum och lägenhet snarast.

1 kommentar:

Anna Riklund sa...

Ja, jag blir hemskt nöjd nu när jag ser att du har bloggat. Och så väntar jag på din frisyrbloggpost också!