onsdag 20 februari 2008

Förändringens vind är här

Jag borde faktiskt bli bättre på att blogga. Så är det.
Men de senaste dagarna har jag varit upptagen med att stumbla på saker och, hör och häpna, börjat jobba med min hus/inredning/arkitekturblogg Hausby igen. Stora saker kommer att hända där inom en snar framtid.... Än så länge har jag bara bytt lite färg (är inte nöjd än så det lär väl inte hålla i sig så länge till). Men jag och Sara har jobbat hårt på ett snyggt blogghuvud och det ligger massor med blogg material i pipelinen (som det så fint heter). Så inom tre veckor kommer det vara full aktivitet på Hausby.

Håll ut!

Det märks för övrigt att det är sportlovvecka i Malmö, det är otroligt lugnt här. Hoppas det snart drar igång igen!

Ja just det, det är ju löning på måndag, greeat, ett par nya skor är ett måste. Har inte köpt ett par sedan maj förra året tror jag (hur är det möjligt?!). Har i alla fall tittat in ett par riktigt snygga vårskor från Fred Perry för en nätt summa pengar också, hur bra är inte det.

Nu ska här jobbas.

Inga kommentarer: