onsdag 6 augusti 2008

Behind curtain number one...





TÄVLING: Okej, jag har fått lite blodad tand för det här med fåniga gissningslekar och tävlingar på min blogg så ni får helt enkelt stå ut.
Men den här gången är förstapriset bättre än någonsin tidigare så ni kan bara inte inte medverka. Den som lyckas pricka rätt vinner ett alldeles exklusivt och eget blogginlägg på min blogg! Ni förstår själva, du kan nå ut till miljontals människor världen över med ditt budskap. Och du får skriva om precis vad du vill (bortsett saker som tydligt kränker andra människor, sånt gillar vi inte).
Vad är det då ni ska göra? Lätt som en plätt, gissa vad det är för bil under skynket. Låt oss säga att ni har fram till den 17:e augusti på er sen utser jag en vinnare, om någon lyckats gissa rätt.

Lycka till!

5 kommentarer:

Kjell Brell sa...

Troligtvis är det en lite äldre grön SAAB93

Anonym sa...

Det är en tidsmaskin.
Det syns ju på långa vägar.

Anonym sa...

Saab 9000 aero gissar jag på! Det skulle va lite töntigt att ha lågprofildäck om det bara var en vanlig 9000... ;) Am I right??

Anonym sa...

Jag kommer inte riktigt �verens med bakdelen men jag gissar p� en De Lorean :)
/ Systra

Kim sa...

en saab av ngt slaag? :)