torsdag 30 oktober 2008

Äntligen kom den!

Jag har den senaste veckan varit väldigt orolig för min nya dator skulle komma på villovägar efter en väldigt lång diskussionstråd på macfeber.se om hur otroligt dåliga UPS är som bara levererar dagstid mellan 9-17. Det var övar hundra olika kommentarer på hur folk hade blivit dåligt bemötta av UPS och hur kass deras servie är.

Så jag tänkte att jag ringer väl till Apple och ber dom ändra leveransadressen till skolan då. Sagt och gjort, ringde dom i måndags och ändrade adressen... inga problem, datorn hade tydligen inte ens kommit in i landet än.

Men så igår kom jag hem en sväng på lunchen och möts av ett brunt paket på diskbänken! Fråga mig inte hur men jag har nog inte känt en större glädje över ett materiellt ting på någonsin tror jag. Jag ÄLSKAR min nya dator, styrplattan är helt makalös och den är så sjukt jävla snygg utan några som helst skruvar (bortsett fyra små undertill).
Sann glädje det är en ny dator från Apple det.

Inga kommentarer: