fredag 23 januari 2009

Ramproblem

För er som har följt min blogg under en lite längre tid har kanske lagt märke till att jag har svarta ramar runt de foton jag lägger upp. Ramen har ingen praktisk funktion över huvudtaget utan det är bara jag som tycker det är snyggt och passar den svart-vita looken jag har på min fantastiska blogg (är det någon som inte gillar den svart-vita looken får ni klaga och så får vi väl se om jag lyssnar på er ;))

Hur som helst. För att få den här svarta ramen kring mina foton är jag tvungen att göra detta i Photoshop och nu har jag ett litet (men lättlöst) problem med CS4 som jag bara inte har haft tid att fixa och därför har jag dragit mig för att blogga de senaste dagarna, det skulle helt enkelt sticka i mitt estetiska öga.
Men om ni tycker det är okej att se ramlösa (inte vattnet) bilder i några dagar tills jag fått rätsida på CS4 så kan jag tänka mig att göra ett undantag för er skull.

Annars kan jag beskriva hur bilderna ser ut istället. Kan ju kanske bli skojigt. Eller så skiter jag helt i foton från och med nu och bara använder alfabetet.

Ni bestämmer! Tell me.

Kram

1 kommentar:

Pop-Sara sa...

Du vet vad jag vill - jag väntar på upprättelse. Och det går alldeles utmärkt i svartvitt. ;)
Puss!