lördag 13 januari 2007

Blåst och blåst och blåst

Vilken natt, trodde huset skulle ryka med, har väl aldrig varit riktigt rädd för vinden men i natt var det obehagligt. Hade faktiskt till och med svårt att somna men det gick ju bra till slut och världen står kvar än idag. Får se hur det blir imorgon, då väntas det orkanbyar på Bohuskusten.

Så, nu har jag varit underbart svensk och pratat om vädret.

Tänkte jag skulle hem och packa inför flytten till Malmö men jag väntar nog till nästa helg, det är faktiskt inte så mycket som ska packas ner i lådor och vara ute två veckor i förväg känns lite övderdrivet. Så istället ska jag nog ge mig ut och fota lite. Fick ett tips från en mycket god vän att kolla in ett koloniområde strax nedanför Wavrinskys plats... det får nog bli det. Så jag hoppas att kunna lägga upp lite trevliga foton på måndag eller kanske till och med imorgon.

Ha en skön helg Sverige

Inga kommentarer: