söndag 15 april 2007

Best Yet.. Don't think so!

Har ju glömt att blogga om min helg i sthlm som var några veckor sedan. En otroligt kul och fin helg! Bodde hos Anna och det var som vanligt jättetrevligt att vara i hennes sällskap.
Det blev långa promenader ut till Djurgården och stadsvandringar i huvudstadens alla vrång och skrymslen. Och självkart en del festande. Byrån vad huvudsponsor för 48 timmar så jag och Pontus (copy på jobbet) representerade byrån på kvällen vilket var väldigt väldigt kul! Mest för att jag fick återse så många vänner från sthlm, love you guys!


Och så på måndagen var det dagen D... Best Yet 2007. Jag ohch Wetter var sjukt revanschsugna från förra årets nederlag. Men årets tävling blev ingen hit den heller.
Men med en sådan kass och trist produkt gick det inte att göra något bra på 5 timmar, näst intill omöjligt och jag instämmer i juryns huvuddomare att det inte var någon hög klass på något av bidragen... men som sagt, trist produkt, trist reklam...
Nästa år tar vi dom!

Inga kommentarer: