lördag 7 juli 2007

Jaha... det regnar.

Det är första dagen på min 4 veckor långa semester... och det verkar inte bättre än att 2007 blir precis lika kasst som -93, -98, -00 och -04... ihållande regn precis hela jävla tiden. Var det meningen att det skulle vara så här, har jag gjort någon illa, är jag inte värd i alla fall en gnutta solsken? Okej, jag kanske är lite dramatisk men efter att ha kikat på SMHI.se kan jag bara konstatera att någon golf lär det ju inte bli på i alla fall en vecka. Får sitta inne och dricka vin istället och gilla läget helt enkelt. Får hoppas att veckan i Lysekil bli bättre.

Kom att tänka på en helt annan sak.

Jag måste bara tacka min underbara och urfina vän Anna (har självklart redan tackat henne flera gånger om men nu vet hela världen om det) för alla musiktips jag får hela tiden, du förgyller verkligen vardagen för mig nere i Malmö!

Nu ska jag titta på regnet.

1 kommentar:

Anna Riklund sa...

Varsegod, du förgyller mina dagar rätt bra tillbaka ju!

Och du vet, i Piteå har det varit sol hela veckan...