lördag 15 december 2007

Besökare

Jag har insett att jag ändå har en del besökare på min blogg, vilket jag självklart är otroligt tacksam för.
Jag tänkte fråga er alla om hjälp med en sak. Det är 9 dagar kvar till julafton jag har en julklapp kvar. Den är till min systers sambo Joakim och han önskar sig något snyggt. Vilket är en otroligt bra och trevlig önskning men jag hinner inte riktigt runt och leta efter snygga saker tyvärr för alla butiker i Malmö stänger så tidigt hela tiden.
Så snälla överös mig med snygga-saker-förslag! Den som kommer på det bästa förslaget, det kan var en sak, en butik att gå till... whatever, bara det leder till en snygg julklapp, får samma sak som jag köper tilll Jocke vid ett väl valt tillfälle.

God jul kära bloggbesökare.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Innebär detta att jag får "två för en" om jag kommer med ett riktigt bra tips? Det här bli ju bara bättre och bättre, win-win! :)

Anonym sa...

Det tänkte jag inte på... men så blir det ju då. Blir kanske inte så kul på julafton dock.. men det är ju inte rktigt mitt huvudbry.

Anonym sa...

Din nya mac är jättefin! :)

Anonym sa...

Du kan få ett inramat foto på den... funkar?

Anonym sa...

Nej, jag vill inte ha ett foto på något snyggt, jag vill ha något snyggt!

kjell hansby sa...

Du vet ju att allt vad Jocke behöver är bootcamp och en mac , så vad är problemet?