måndag 24 november 2008

Kamerahaveri

Jaha, här hade jag planerat att blogga hela helgens bravader med massor av foton från högt och lågt. Allt från protester på Odenplan, Livrustkammaren, snöslask, goda drinkar, trevliga japaner till utsökta amerikanska pannkakor hemma hos Saras syster och svåger.

Men när jag skulle lägga över bilderna till min dator försvann allting. Allt. Puts väck. Inte det minsta underhållande faktiskt (eller jo, skadeglädje är ju i och för sig kul... så länge den inte drabbar en själv).

Men men, ni får helt enkelt hålla till godo med en kort film på Shinji från Great Works som gav sig på den otroligt svåra uppgiften att sjunga kareokeversionen av Öppna din dörr med Tommy Nilsson. Han hade hört den i en taxi när han besökte Sverige för tre år sedan. Ska tilläggas att Shinji nog är en av de gladaste och vänligaste personer jag träffat och lägger inte upp filmen för att göra narr av honom, jag tycker bara det är grymt häftigt att han försökte sig på en svensk låt!

1 kommentar:

LB sa...

Väldigt väldigt roligt. Med en kärleksfull ram. nu måste jag sova!