måndag 17 november 2008

Nattrapporten

Det här med att sova var inte så lätt som jag trodde, en tanke leder till en annan och den till ytterligare en och så där håller det på.
Om det ändå hade varit livsgrubblerier som håller mig vaken, men icke... ligger och tänker på banala saker som hur otroligt svårt det är att nå en tjej som har mobilen på ljudlöst liggandes i sin handväska.... Jag menar vad är det då för poäng med att ha vibrator i mobilen?

Där har vi ett problem som är värt att tas om hand om. Tycker jag.. så här nära halv tre en söndagnatt. Fy vad jag kommer hata mig själv imorgon känner jag nu. Kan jag inte bara få somna? Det är så mycket lättare när jag har en flickvän att hålla om.

Nåja. Jag får väl försöka igen.

God natt på er.

1 kommentar:

Pop-Sara sa...

Du ska inte ringa brudar som har handväskan i mobilen, du ska ringa mig som är vettig och har den i fickan. ;)