onsdag 24 mars 2010

Mycket ska man höra...

När jag härom kvällen pratade med min mormor halkade vi in på ämnet musik och hon berättade att det mesta hon hör på radio idag är skräp. Jag håller till mångt och mycket med henne, mycket är helt riktigt skräp. Men det finns en väldig massa bra musik också. Så jag gav henne ett löfte att jag minsann skulle bränna henne en skiva med musik jag anser är bra så får vi se om hon tycker likadant.

Nu har jag gjort det men eftersom jag nu är som jag är kunde jag inte låta bli att lägga ner lite extra tid på designen. Så fyra timmar och en 16-sidig booklet senare var den klar. Så mormor om du läser det här, nu vet du vad du har att vänta dig och det är helt okej om du skulle avsky alla låtar på skivan, jag älskar dig ändå.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det skulle vara intressant om du använde ett fotografi på din mormor på framsidan. Jag att tror DIN mormor skulle uppskatta det också, tror du inte det? Mer personligt och en närmare koppling till henne och låtarna kanske? Eller vad tycker du?

Christopher sa...

Madeleine.
Jag skulle uppskatta om du avstår från att kommentera på min blogg i fortsättningen.
Tack.

Anonym sa...

Vad får dig att tro att jag heter Madeleine?
I vilket fall som helst så hoppar jag gärna över din blogg!
Är det något speciellt med inlägget eller? Skitsamma.
Ha det gött!