lördag 19 maj 2007

Ett nytt mål i livet - Saltsjö Boo

Vaknade av att regnet piskade mot mina fönster och insåg att jag lika gärna kunde ligga kvar i sängen ett tag till. Blev efter någon minut lite trist så jag tog upp datorn och började läsa DN.se och fick se en artikel om det dyraste huset i Sverige som har utropspriset 125 miljoner. Så hemnetknarkare som jag är börjde jag naturligtvis söka efter det på hemnet.se. Hittade det inte. Men jag hittade något annat.

Jag hittade min drömhus. Allt stämmer, allt är rätt!

Har efter en lång och trogen minimalismfas till slut insett att jag antagligen kommer spendera större delen av mitt yrkesliv på flashiga reklambyråer med stilrena, moderna och coola miljöer och att det därför kan vara skönt att komma hem och känna sig hemma och ombonad. Långt från jobbets stress och kala miljö. Dock behålla det moderna livets bekvämligheter. Så om 15-20 år när jag har råd så vet ni var ni kommer hitta mig. Sittandes på min egna brygga och dricka rosé en varm sommarkväll...Vad kan jag säga.. se för er själva!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Huset är MITT :)

kjell hansby sa...

Jag kan förstå ditt intresse, ser ju riktigt trevligt ut

Anonym sa...

ska du bo så där så är jag din :)

> erica