söndag 27 maj 2007

Superhelg i Sthlm

Efter en lång och dryg tågresa så möttes jag av en småregnigt Malmö. Faktiskt lite skönt, det har varit otorligt varmt i Sthlm och jag har lärt mig en läxa, ta alltid med mer kläder än antal dagar du är borta!
Hur som helst så har det varit en riktigt riktigt bra helg. Jag har säkert varit på Berghs fem gånger under helgen och faktum är att det var inte helt fel för jag såg nya saker på utställningen varje dag. Plus att det var ju annat som lockade på skolan också, alla mina kära vänner!
Det var så kul att träffa alla igen och jag fick även återse många av mina gamla klasskompisar... jag det kanske framgår att jag tyckte helgen vad bra helt enkelt.

Kollade in Forsbergs och Beckmans också. Forsbergs var faktiskt helt okej i år, en hel del riktigt roliga grejer. Beckmans var, som vanligt, fint men otroligt flummigt.
Men, Berghs var så klart bäst!

Men nu är klockan mycket, dags att sova!
Tack vänner, tack Stockholm för en mycket gentil helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

varsågod.