lördag 8 september 2007

Världens bästa hemlighet

Då och då finner man sig själv på en gratiskonsert. En konsert man inte förväntar sig något av, du är bara där för artisten är lite känd och det faktum att det inte kostar något. För några veckor sedan var jag på en sådan. Anna Ternheim. Förvisso såg jag henne som förband till Kent för två år sedan men är man inställd på att se en konsert med Kent var inte Fröken Ternheim den bästa artisten att få igång en publik. Så tyvärr föll jag inte för henne.
Men, så var hon då i Malmö och helt plötsligt var hon hur bra som helst! (Sluta rynka på näsan Anna, jag gillar henne, okej! ;))
Och framför allt blev jag blixtförälskad i hennes avslutningsnummer, My secret.

1 kommentar:

Anna Riklund sa...

Haha. Jag rynkar inte på näsan, jag känner mig bara apatiskt ointresserad av henne. Men kul för dig!