fredag 14 maj 2010

Vintergolf i maj


Martin på väg hem från banan.
Förra lördagen fick jag och Martin för oss att vi skulle spela golf. Varenda vädersajt som finns på nätet sa regn och 4 grader men eftersom dom brukar ha fel så tänkte vi, what the heck!
Nu ville det sig inte bättre att det faktiskt blev regn och 4 grader... och där stod vi i regnet, dyblöta redan innan vi ens sett ett enda grässtrå, tittandes på varandra och tänkte, what the heck!?
Jag vet inte vad Martin tänkte men jag tänkte att det är nog bra att spela i sånt här väder också, utifall att det skulle råka vara 4 grader och regn när jag nån söndag ska gå ut i ledarbollen i British Open, då är det nog bra att ha övat en smula på det med.

Förresten, Bro Hof närmar sig snabbare än vad jag hade räknat med. Jag har fått ett erbjudande jag inte kan tacka nej till. Mer om det senare.

Inga kommentarer: