söndag 25 maj 2008

Tomas, den mänskliga klädhängaren?

Var på IKEA med Sara idag och köpte lite (som brukligt) mer och mindre nödvändiga grejer och vad vi bland annat fick med oss var en ranglig och mycket billig klädhängare som ska husera på vinden. Men jag fick en smärre chock när jag fick se namnet Platta-paket-Ingvar hade givit denna skapelse... Jäll! Exakt samma namn som min gode vän Tomas Jäll har förärats här i livet.
Jag gjorde det enda rätta och skickade honom ett MMS...

Svar från Tomas:
Hehe. Jo jag såg det för ett tag sedan. Undrar om det vore ok för mig att sälja en "Kamprad" toalettborste.


Klädhängaren Jäll


Tomas Jäll ( mitten). Ej att misstas för klädhängaren Jäll
.

1 kommentar:

Anonym sa...

Måste ju säga att IKEA ska ha en eloge för att de stavar mitt efternamn rätt i alla fall. Kan inte förstå hur svårt det kan vara för folk att sätta ihop fyra bokstäver, varav två är samma, i rätt följd. Eller vad säger du, Hammmmmsby ;-)