tisdag 8 juli 2008

En fördomskrossande afton



Äta bör man annars dör man



Milsvid utsikt över Skåne


En syn ingen trodde att de någonsin skulle få se!

Det kommer en dag i var persons liv då man helt enkelt får lägga alla principer åt sidan och bara ge sig hän. Idag var den dagen Saras.
Sara hatar golf.
Jag älskar golf.
Upplagt för konflikt?
Man skulle ju lätt få för sig det, men Sara är speciell, hon bestämde sig för att bryta en helig regel (nåt om att aldrig sätta sin fot på en golfbana) och följa med mig och se hur jag harvade runt och skrek ekivoka okvädinsord över halva Skåne.

Tack älskling, du är fantastisk!

Banan, Rönnebäck GC, var för övrigt (för er som är intresserade) bitvis riktigt rolig. Utmanade men ändå förlåtande ruff om man var lite sned vilket jag var lite för många gånger. Kan varmt rekommendera ett besök, de har även reducerad greenfee på kvällarna och juniorer spelar gratis på kvällar... något för alla klubbar att ta efter, mer sånt! Läs mer på Rönnebäck.

1 kommentar:

Pop-Sara sa...

Du är inte så tokig du heller. :)
Och jag är fortfarande vansinnigt imponerad över att du sänkte den där 12-metersputten!
Puss!