söndag 6 juli 2008

Inte för den äckelmagade

Ända sedan jag kan minnas har jag haft en inte allt för charmig och absolut inte någon formidabel utstående leverfläck på halsen. Detta har medfört att jag har dragit mig för att gå med skjortan uppknäppt (ni vet, lite som Hugh Grant gör i alla sina filmer).
Men min underbara flickvän som kan och vet allt hade även lösningen på detta problem, hon har nämligen lärt sig att man kan knyta ett hårstrå runt den lilla knodden och efter bara några dagar så har man inte längre någon oformidabel knodd på halsen.

Jag gillar min flickvän!

Nu ska jag ut och köpa V-ringade T-shirts, gå med uppknäppt skjorta och kanske kanske till och med gå barbröstad på McDonald's hela sommaren! (med undantag för att jag inte kommer köpa några V-ringade T-shirts och gå barbröstad på McDonald's. Men skjortan... den ska fan vara uppknäppt!)



Som det såg ut innan


Efter en dag

Efter tre dagar

Efter fem dagar

Inga kommentarer: