måndag 10 augusti 2009

Rebecca och Jockes bröllop

I lördags var så dags. Min älskade syster gick och gifte bort sig till Joakim.
Dom var inte bara jättefina dom hade enorm tur också, vädret var helt underbart!

Jag tror jag berättar resten i bilder:
Innan bröllopet gjorde vi oss i ordning på hotellet och det visade sig att gardinerna var en perfekt back drop.

Dagens accentfärg för min del gick den här gången i blått.

Pappa hade fått order av brudparet att ha på sig vit kostym och Hawaiiskjorta.

Min älskling och mamma.

Det fina brudparet.
Nygifta.

Mamma sydde Rebeccas klänning. Otroligt tjusig enligt min mening.
Familjen.

De nya svärföräldrarna.

Rebecca och Jocke med vigselförättaren.

Mamma stod även för tårtan och det var en av hennes mest eleganta någonsin.


Vill ni se fler bilder från bröllopet hittar ni dom här.

Inga kommentarer: