tisdag 4 augusti 2009

Dagstripp till Skåne och Danmark

På lördag vankas det bröllop, det är min kära syster och hennes sambo Jocke som ska gifta sig. Det ska bli otroligt kul!
Till mitt stora förtret lämnade jag min älskade kamera i Malmö innan vi stack till Varberg och ångrade detta djupt. Men så idag skulle Amie (Saras mamma) åka hem till Helsingborg och då passade vi på att hänga med. Så vi tog en (väldigt snabb) tur över till Helsingør och efter det en sväng ner till Malmö för att lämna lite saker och hämta lite andra, däribland min kamera.

Så nu lovar jag att ta många fina foton på lördag.

På väg till färjan.

Sara i Helsingør!


Smørrebrød är ju ett måste när man är i Danmark.

Jag i Helsingør!

I Malmö passade vi på att klippa oss inför lördag.

Sara lärde sig hur man enkelt skapar lockar med en plattång.

Inga kommentarer: