måndag 31 augusti 2009

Sommaren är slut


Det blev mycket grillning.

Sara envisades med att bada i stort sett varje dag.

Vacker himmel från vår promenad igår ikväll.

Då var vi här då. Ett hundra dagar sommar har passerat och jag kan väl med råge säga att jag har klämt ut det mesta av solsken och bad under de två månader jag varit ledig.
Vädermässigt har det knappast varit en sommar att minnas och än mindre musikmässigt, de soliga månaderna bjöd återigen på hemska sommarplågor som envist snurrat dag ut och dag in i public services tjänst (dock med några ljusglimtar förstås).

Någon Farfar Academy blev det inte heller men det är en historia vi sparar till en regnig dag.

Ganska passande på denna sommarens sista (blåsiga och regniga) timmar förbereder jag mig för att lämna Varberg och sommaren bakom mig och åka tillbaka till Stockholm för att undersöka vad hösten kan bjuda på för äventyr. Och om en månad (förhoppningsvis kortare än så) flyttar Sara upp och jag längtar redan tills vi får spendera vardagen ihop igen.

Tack Sommaren. Kom an Hösten!