fredag 15 december 2006

Det gyllene bettet


Äntligen morgon... trodde jag. Hade inte mer än slått på DVD'n och börjat njuta av Morden i Midsommer och min efterlängtade müsli som jag hade inhandlat igår förrän jag bet i en väldigt hårt rostad nöt, eller det var i alla fall det jag trodde tills jag bet i den igen och till och med tredje gång innan jag insåg att det var inte en nöt jag satt och tuggade på utan en alldeles vanlig gråsten... ! Så vitt jag vet brukar inte min morgonmüsli innehålla bergarter så jag blev en aning fundersam. Varför hade någon stoppat ner en sten i min müsli, är det någon som inte gillar mig så mycket eller är det rent av samma person som stoppade ner en död fluga och lite spindelväv i min müsli i somras... allt jag vet är att det var sista gången jag köpte AXA-Gold... från och med nu (eller när jag flyttar och får ett kök jag faktiskt kan vistas i längre än tre minuter innan jag mår illa) så ska jag göra min egna müsli!

Illa AXA.. illa!

1 kommentar:

Anonym sa...

stackars liten..