tisdag 12 december 2006

Fääärdig


Så där, det var väl inte så svårt. Förstår inte vad alla klagar på? Köpa julklappar är väl det lättaste och roligaste som finns! Äntligen kan man slösa pengar på nära och kära utan att få den där skamliga känslan som ofta infinner sig när man har skämt bort sig själv för att "det är jag verkligen värd". Härligt.
Nej i mitt fall var jakten på omslagspappret den stora utmaningen i år. Men efter att ha letat igenom hela Göteborg återstod bara en sak att göra... Helt enkelt åka till Stockholm... Ja alltså inte åka till Sthlm bara för att köpa papper (så rik är jag inte riktigt än), hann med att festa med mina kära vänner också! Men, pappret då... klart jag hittade det i Sthlm! Tack Stockhome.

God Jul mina vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag ser fram emot att titta närmare på det där pappret :) och innehållet...