torsdag 14 december 2006

Julkänslor... tror inte det.

Det spelar ingen roll hur många gånger mina julskivor snurrar, hur pyntad stan är eller hur många kilo pepparkakor och lussebullar jag äter. Jag känner helt enkelt inte speciellt några julkänslor... men svaret är väl relativt tydligt: Regn, regn, regn och åter regn. För första gången i mitt liv tycker jag att snö inte låter så dumt så att man i alla fall ett år kan få gå runt på Liseberg och känna sig lite julig. Men icke, det blir väl som vanligt... blött och mörkt. Göteborg i ett nötskal. Tittade dock in på smhi.se förrut och det ska tydligen bli kallare till helgen, återstår att se vad det för med sig.

Det är tur att årets julkalender på TV är så där julig och mysig som en julkalender ska vara, det var ett tag sedan vill jag minnas.

Hur som helst. Nu ska jag snart få massage för min onda rygg, ska bli ohyggligt skönt!

Inga kommentarer: