onsdag 10 oktober 2007

Den nya allvarliga Christopher

Maja sa till mig idag. På skarpen, inte så att det lät elakt eller nervärderande men på skarpen. Jag låter för glad och tjenis med folk jag inte känner när jag pratar i telefon sa hon. Och ja, jag gör nog det. Eller nä, jag GÖR det. Jag vet inte varför men tänker man efter så är det ju rätt fånigt, vad bryr jag mig om vad folk har gjort i helgen, egentligen, om dom inte är mina vänner plus att jag låter barnslig. Så från och med nu är jag allvarlig och snudd på bitter med folk jag inte känner på telefon. Tack Maja, vad skulle jag göra utan dig?!

Nån okänd som vågar ringa?
0703 44 55 56

1 kommentar:

Maja Stenström sa...

Men oj, jag är inte så elak. Jag menade bara att om nån jag aldrig pratat med förut säger Tjena Maja, har du gjort nåt kul i helgen då? så känner jag mig lite påhoppad.

Tycker du är fantastisk ändå.

Kram från elaka Maja