måndag 29 oktober 2007

Fem nätter i Stockholm

Vad jag älskar Sthlm. Det är lika bra att säga det igen, jag rår inte för det men det är verkligen den bästa staden i Sverige.
Jag har haft en riktigt riktigt bra helg där uppe. Träffat massor med vänner och knappt haft en lugn stund. Dock var det lite festande för min del men det var mest ett medvetet val för min stackars plånbok.
Okej, en kort sammanfatting:
Onsdag: Vi kommer upp, jag och Robert äter varsin korv på Hornsgatan.
Torsdag: Berghs Bar och middag på en Irlänsk pub
Fredag: Frukost med Anna, Indisk middag och sen boule
Lördag: En otroligt lång och god brunch på Scandic Anglais (såg dock inga idoler), strosande på stan och en helt fantastiskt kul och trevlig middag!
Söndag: En hel dags promenerande med Anna i Ålsten och på Stora Essingen, middag med rymdtema hos Micke och bio med Martin efter det.
Måndag: Frukost med Melina och en lugn flygtur hem.

Sjukt bra och krispig (lånar ordet lite bara Jenny) helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

oj, många inlägg. Svarar på denna då. Grymt sjyssta bilder och nu väntar jag bara på klippet när du är full :)
Jag kanske får ta och vänja mig vid att ha en bror som är stockholmare..