torsdag 10 januari 2008

En hektisk vecka

Kom på att jag inte har bloggat någonting på väldigt länge. Har helt enkelt haft för mycket att göra, punkt slut.

Kan dock kort berätta om helgen som var väldigt trevlig. Bortsett den trevliga brunchen i söndags så var jag och min kära vän Sara över i Danmark i lördags och tittade på en Richard Avedon-utställning som var otroligt bra, riktigt kul att se. Lite mindre roligt var vädret, det regnade is både i Humlebæk och i Malmö och vi var tvungna att gå den dryga kilometern till tåget och den ännu drygare kilometern från centralen och hem över istäckta gator i malmö. Jag har haft roligare stunder i mitt liv det vill jag lova.

Hur som helst. Hoppas få igång bloggandet snart igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Älsklingsbilden:
http://www.richardavedon.com/#mi=12&pt=1&pi=10000&s=2&a=0&p=9&at=1
Så galet snyggt komponerad - bara att ge oss ut och börja experimentera med min nya kamera!

Anonym sa...

Det gick ju sådär att länka till den där sidan... Oh well.
Men ooh: popup-fönster - yay!