fredag 4 januari 2008

Återkommande problem


Jag är lat. Av naturen tror jag vi alla är lata, framför allt när det kommer till mataffärer, vi väljer allt för ofta den närmsta, det blir enklast och bekvämast så. Så även jag. Men nu har jag faktiskt börjat tröttna riktigt mycket på min mataffär (Hemköp Triangeln), varför? Jo, det är helt enkelt för dåligt utbud! Nu är det inte en liten mataffär, då hade jag kunnat leva med bristande varianter på tvättmedel... Det är en väldigt stor matbutik vi pratar om och trots detta är det ofta helt utplockat lite varstans, valmöjligheterna du har består av Eldoradoprodukter och något annat "seriöst" varumärke.. that's it!

Så nej, nu vill jag inte gå dit igen! Nu går jag till ICA lite längre bort (får jag äntligen använda mitt ICA-kort igen) och när jag skaffar bil nån gång tänker jag börja handla i Västra Hamnen på ICA Maxi.

Hemköp, up yours!
Mer valmöjligheter åt folket!

Inga kommentarer: